Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Ghady | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany15.03.2004 @23:44:46 ostatnio na stronie04.01.2015 @08:11:25

heh.. ideowiec... a moze idiota... ale jakie to ma znaczenie?
lubie wiele rzeczy robic, choc niewiele mi wychodzi. Bede tu zamieszczal tylko fotografie, chyba ze w akcie utraty rozumu przyjdzie mi ochota wrzucic jakis odreczny rysuneczek, tutez grafike - ale prosze sie raczej nie spodziewac

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Jabberghady@chrome.pl Gadu-Gadu1666945
digarty33 komentarze435 posty na forum21

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~M16mKies    07.04.2005 @17:15:44
Wszystkiego najlepszego Ci życzę (:
Bardzo ładna galeria
pozdrawiam ciepło i zapraszam do mojej (:
~cryovision    07.04.2005 @14:38:29
hepi bersdej :P
+FIHU    07.04.2005 @08:51:46
Wszystkiego Najleszego :D
_______
To co się dzieje, naprawdę nie istnieje
Zapraszam do czytania poezji http://wierszolandia.pl
+wincent    07.04.2005 @07:30:19
wszystkiego najlepszego
_______
dłubię w nosię
~PeruN    06.09.2004 @17:26:54
co taki zastój u Ciebie ... dawno nowej fotki nie wrzucałeś
~DRagonka    13.06.2004 @17:40:20
Witam ^_^ Jej masz genialną galerię fotek *_* Te scenerie i zwierzaki są boskie
Pozdrawiam
_______
OMG SPIDER! Squish it!!Squish it!!Squish it!!Squish it!!
---
Lineage 2 Franz
Draggie SK 75, Kyaruu SE 66, JadEPumA WC 67, Rakshasi WlK 4x
~frytka    05.06.2004 @10:33:03
heja! milutkiego tworzenia
_______
"Nigdy nie obawiaj się doskonałości. Nigdy jej nie osiągniesz" [ Salvador Dali]
~blue    22.05.2004 @19:59:45
Serdecznie dziękuję za komentarze i pozdrawiam
_______
"Zachowaj mnie od zgubnego nawyku mniemania, że muszę coś powiedzieć na każdy temat i przy każdej okazji. Odbierz mi chęć prostowania każdemu jego ścieżek... Użycz mi chwalebnego poczucia, że czasami mogę się mylić..." TzA
~PeruN    22.05.2004 @14:17:12
witam Ziomka z Podlasia pozdrawiam
~Wallygator    10.05.2004 @15:06:52
Dzieki za komentarz - pozdrawiam
~KatiBu    09.05.2004 @23:36:53
^^ dzięki za miłe słowa.
wszyscy mi mówią, że mam ładne pismo XD tylko niełatwo się pisze myszą jeszcze jestem początkująca w oekaki. pozdrawaim :D
_______
proszę o nie ocenianie moich prac, sam komentarz całkowicie wystarczy, z góry dziękuję
~smk    05.05.2004 @13:56:06
pzdr serdeczne.
_______
rozmywam sie roztapiam. brakuje mi. czekam..
^Alfa    02.05.2004 @18:45:22
Thankyou!
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
~fahrad    01.05.2004 @22:52:57
wielkie dzieki za wpis ... mam nadzieje, że nie ostatni ... Pozdrowienia z Tarnowa
^WiecznyProblem    01.05.2004 @15:33:03
^WiecznyProblem    01.05.2004 @11:59:36
Dzienki za comenta

pozdrawiam
^Alfa    01.05.2004 @11:07:12
Thanks!
Glad you like it...
_______
To be human,it's to love men
To be wise man,it's to know them...
MB.
^Krowamowa    01.05.2004 @02:18:21
Buzi
_______
ciach ciach
~uFo    30.04.2004 @15:17:00
Pozdrowionka....powodzenia dzieki za odwiedziny...
_______
--------
Rzeszów jednocz sie, bo z tego co widze to marnie!!
Miłość i szczęście są dla mnie najważniejsze!!
~macey    28.04.2004 @17:36:00
dzien dobry pozdrawiam i dziekuje za komentarze
_______

macey.art.pl - fotofolio
~SK    27.04.2004 @00:26:53
znowu przylecialem ale odlecialem . pozna pora a rano work . jeszcze Cie najde . I dzieks za komentarze.
~15minut    24.04.2004 @21:59:51
nice shit! pozdrawiam
~303szajby    23.04.2004 @23:50:29
galeria w deske, hmm... znaczy jak dla mnie to rewelacyjna jest, jak znajdę dłuższą chwile to przyjrze się dokładniej i ocenie, bom teraz zmęczony i spać już musze iść, rano wcześnie wstać musze...
_______
miazga, miazga...
~SK    18.04.2004 @00:21:25
Dzieki za komentarze. Zycze powodzenia i pozdrawiam . Napewno kiedys zobacze i wpadne na chwilke.
~Ghady    15.04.2004 @18:39:24
same zdjecia tylko dlatego, ze moich odrecznych prac az sam boje sie ogladac aczkolwiek tez lubie
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt